در دنیایی که ارتباطات کاری هر روز پرشتابتر میشود، ارزش هدیهای که بتواند معرف تفکر و فرهنگ سازمان باشد، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.
کتاب، برخلاف هدایای مصرفی و تکراری، حامل دانایی، الهام و ماندگاری است؛ هدیهای که نهتنها شادی لحظهای میآفریند، بلکه مسیر رشد فردی و حرفهای را نشان میدهد.
وقتی سازمانی کتاب هدیه میدهد، در واقع پیامی روشن ارسال میکند: ما رشد، آگاهی و فرهنگ را ارج مینهیم.
برنامهی هدیه سازمانی کتاب نشر میلکان به همین هدف طراحی شده – کمک به شرکتها و سازمانها برای انتخاب کتابهایی که به مدیران، کارمندان و شرکای تجاریشان هدیهای ماندگار و معنادار تقدیم کنند.
